poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Moje (nie)spotkanie z Murakamim

Witam serdecznie wszystkich miłośników Murakamiego!
Mam nadzieję, że pod koniec roku ja także do nich dołączę. Dlaczego dopiero wtedy?! Ponieważ, przyznaję się nieśmiało, że jeszcze nie przeczytałam żadnej książki tego pisarza. I tak naprawdę do niedawna nawet nie wiedziałam o jego istnieniu. (Tu wychodzą moje ogromne zaległości w czytaniu w ostatnich latach) Po raz pierwszy zetknęłam się z jego nazwiskiem na portalu LC. Zaintrygowało mnie dlaczego tak wiele osób czyta Murakamiego. Pomyślałam sobie "W tym musi coś być". I kiedy wczoraj trafiłam na ten blog od razu postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu. 
Nie planuję co będę czytać najpierw. Zobaczę co jeszcze można zdobyć. Już teraz cieszę się na spotkanie z Murakamim, choć jednocześnie odczuwam lęk i niepewność, czy polubię jego prozę i czy podołam wyzwaniu.
Serdecznie pozdrawiam i życzę Wam i sobie wspaniałej lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz